page top

GLASS - Ταινία

Δημοσιεύτηκε 7/1/2021 10:34

 GLASS

Ο εξαιρετικός M. Night Shyamalan (Η Έκτη Αίσθηση) υφαίνει τους αφηγηματικούς ιστούς δύο αξέχαστων ταινιών του, Άφθαρτος (Unbreakable) και Διχασμένος (Split), και δημιουργεί ένα νέο, εκρηκτικό μείγμα στο Glass, παρουσιάζοντας μία αναπάντεχη και ενδιαφέρουσα τριλογία σασπένς και ψυχολογικού τρόμου.

Συνεχίζοντας από το φινάλε του Διχασμένου, το κλειστοφοβικό και άκρως απολαυστικό Glass συγκεντρώνει τους Bruce Willis, Samuel L. Jackson και James McAvoy σε εφιαλτική ψυχιατρική κλινική, ενώ στην ταινία εμφανίζονται επίσης οι Anya Taylor-Joy, Spencer Treat Clark, Charlayne Woodard και Sarah Paulson.

Φιλόδοξη, πολλά υποσχόμενη και σίγουρα καθηλωτική, η καινούρια ταινία του Shyamalan κορυφώνει τη σκοτεινή ατμόσφαιρα, τις ανατροπές και τα υπαρξιακά ερωτήματα στα οποία μας έχει συστήσει το ιδιαίτερο έργο του μεγάλου αυτού δημιουργού.

Σύνοψη

O Bruce Willis επιστρέφει ως Ντέιβιντ Νταν (David Dunn) και ο Samuel L. Jackson ως Ελάιτζα Πράις (Elijah Price) ή αλλιώς Κύριος Γκλας σε μια μοιραία συνάντηση με τον James McAvoy ως Κέβιν Γουέντελ Κραμπ (Kevin Wendell Crumb), ο οποίος δεν έχει αποχωριστεί τις πολλαπλές προσωπικότητες του. Η Anya Taylor-Joy είναι η Κέισι Κουκ (Casey Cooke), η μοναδική που επιβίωσε από τα νύχια του Κραμπ. Ακολουθώντας το φινάλε του Διχασμένου, ο Κύριος Γκλας εντοπίζει τον Νταν να καταδιώκει το Κτήνος, την υπεράνθρωπη εκδοχή του Κραμπ, σε μια σειρά από συναντήσεις που κλιμακώνονται έκρυθμα, ενώ ο δαιμόνιος Πράις ενορχηστρώνει παρασκηνιακά την κατάσταση, κρύβοντας μυστικά από τους δύο άντρες.

Διάρκεια: 129’

17 Ιανουαρίου στους κινηματογράφους από τη Feelgood

Visit

Instagram: https://www.instagram.com/feelgood_entertainment/

Twitter: https://twitter.com/FeelgoodEntment

Fb: https://www.facebook.com/feelgoodentertainment.gr/

Youtube: https://www.youtube.com/Feelgoodentertainment 

Το παρασκήνιο

Η εξέλιξη της τριλογίας: Από τον Άφθαρτο στον Διχασμένο

Καιρό πριν αρχίσει να κάνει το επιτυχημένο Διχασμένος, o M. Night Shyamalan ήθελε η ταινία να είναι πολλά παραπάνω από μια ηλεκτρισμένη ιστορία που στέκει μόνη της. To θρίλερ επικεντρώνεται στον Κέβιν Γουέντελ Κραμπ (James McAvoy), έναν άντρα με πολλαπλές προσωπικότητες, του οποίου οι πιο σκοτεινές (γνωστές ως Η Ορδή) απάγουν τρία νεαρά κορίτσια. Το σχέδιο είναι να ταΐσει με αυτά τα «μολυσμένα» κορίτσια μία από τις προσωπικότητες του, ένα υπεράνθρωπο πλάσμα γνωστό ως To Κτήνος (The Beast). Το τελευταίο κορίτσι, η Κέισι Κουκ (Anya Taylor-Joy,) τη γλιτώνει, όταν το Κτήνος βλέπει τις ουλές που καλύπτουν το σώμα της, σημάδια κακοποίησης που είχε υποστεί σε παιδική ηλικία. Επειδή η Κέισι δε μοιάζει με τα άλλα κορίτσια και η καρδιά της είναι αγνή, το Κτήνος δεν τη θυσιάζει.

Μία δυνατή ιστορία, που κανείς έξω από τους στενούς συνεργάτες του δημιουργού δεν ήξερε ότι ο Shyamalan σχεδίαζε να ανήκει ο Διχασμένος στο ίδιο αφηγηματικό σύμπαν του εμβληματικού Άφθαρτου που είχε κάνει 16 χρόνια πριν. Έτσι, ο Διχασμένος έγινε ο συνδετικός ιστός σε μία από τις πιο αναπάντεχες τριλογίες στην ιστορία του σινεμά.

Ο Άφθαρτος, μια ταινία για τον Ντέιβιντ Νταν (Bruce Willis), τον μοναδικό επιζώντα ενός φοβερού ατυχήματος, θέτει το ερώτημα του τι θα συνέβαινε αν οι υπερήρωες ήταν αληθινοί. Παρακινούμενος από τον Ελάιτζα Πράις (Samuel L. Jackson) έναν συλλέκτη σπάνιων κόμικς, o οποίος πάσχει από μία νόσο που κάνει τα κόκκαλα του να σπάνε με το παραμικρό, ο Νταν αρχίζει να πιστεύει ότι έχει υπερδυνάμεις και ότι είναι αλώβητος. Και όχι μόνο. Πιστεύει ότι έχει την ικανότητα να βλέπει και να αισθάνεται τις κακές πράξεις των άλλων απλώς αγγίζοντας τους.

Καθώς ο Νταν αποδέχεται την καινούρια πραγματικότητα του και αρχίζει να εφαρμόζει τις δυνάμεις του, γίνεται αυτόκλητος τιμωρός, σώζοντας αθώα θύματα. Βρίσκει το πραγματικό του κάλεσμα. Στην τελευταία σκηνή της ταινίας, ο Νταν πάει να ευχαριστήσει τον Πράις, αλλά όταν τον ακουμπάει ανακαλύπτει με τρόμο ότι ο Πράις προκάλεσε το ατύχημα, από το οποίο επιβίωσε ο Νταν, καθώς και άλλες τρομοκρατικές ενέργειες με εκατοντάδες θύματα, μόνο και μόνο για να τον βρει. Γιατί; Γιατί αν ο Νταν είναι άφθαρτος και υπερήρωας και ο Πράις είναι το αντίθετο του Νταν, τότε ο Πράις, τελικά, ξέρει ποιος είναι ο ίδιος: ένας υπερ-κακός, ο Κύριος Γκλας.

Εκτός από την καλλιτεχνική και εμπορική του επιτυχία, ο Άφθαρτος είναι μια εμβληματική ταινία για τους λάτρεις τον κόμικς σε όλο τον κόσμο. Χρόνια μετά την κυκλοφορία της, δημοσιογράφοι και θεατές ήθελαν να μάθουν αν θα δουν το σίκουελ της ταινίας στη μεγάλη οθόνη. Ο δημιουργός αφουγκράστηκε τον παλμό και αποφάσισε να το κάνει με τον δικό του μοναδικό τρόπο.

Το όραμα του δημιουργού ήταν να δημιουργήσει μία τριλογία που δεν έχει προηγούμενο. «Θέλω κάθε ταινία να στέκει μόνη της, με τη δική της γλώσσα» λέει. «Οι τρεις ταινίες τιμούν η μία την άλλη σαν οικογένεια». Ενώ ο Άφθαρτος εξετάζει έναν άντρα που η ταπεινή εικόνα που έχει για τον εαυτό του κρύβει τη δύναμη του, και ο Διχασμένος εξερευνά τη φονική δύναμη ενός τέρατος, η ταινία Glass εμβαθύνει στις ρίζες της ίδιας της ταυτότητας: είμαστε αυτοί που είμαστε ή το μυαλό μας διαμορφώνει την πραγματικότητα;

Στην αρχή του Glass, ανακαλύπτουμε ότι στα 16 χρόνια που έχουν μεσολαβήσει από τον Άφθαρτο, o Ντέιβιντ Νταν έχει γίνει ένας αυτόκλητος τιμωρός, γνωστός ως Ο Επιτηρητής, προστατεύοντας πολίτες της Φιλαδέλφεια με τη βοήθεια του ενήλικα πια γιου του, Τζόζεφ (Spencer Treat Clark). Αλλά ο Νταν είναι αμφιλεγόμενη προσωπικότητα και η αστυνομία τον καταδιώκει. Η επιτυχία του εξαρτάται από την ανωνυμία του και τη δυνατότητα να βρίσκεται πάντα ένα βήμα πριν τον νόμο. Οι νοσηρές προσωπικότητες του Κραμπ, εντωμεταξύ, έχουν απαγάγει τέσσερα ακόμα κορίτσια που θέλει να ταΐσει στο Κτήνος. Η αστυνομία δεν μπορεί να εντοπίσει τα θύματα. Ο Νταν πρέπει να βρει τον Κραμπ γρήγορα.

Όταν τον βρίσκει, η επική μάχη θα καταλήξει με τον Νταν και τον Κραμπ να είναι αιχμάλωτοι σε ψυχιατρική κλινική υπό την επίβλεψη της Δρ. Έλι Στέιπλ (Sarah Paulson), που ειδικεύεται σε ασθενείς με ψευδαισθήσεις μεγαλείου: ανθρώπους που νομίζουν ότι είναι χαρακτήρες από κόμικ. H γιατρός κουράρει έναν ακόμα ασθενή με την ίδια νόσο, έναν άντρα που νοσηλεύεται 16 χρόνια: τον Ελάιτζα Πράις που έχει καταλήξει σε αναπηρικό καροτσάκι και είναι συνέχεια υπό την επήρεια φαρμάκων, έναν άντρα που θυμίζει ελάχιστα τον προηγούμενο εαυτό του.

Καθώς οι τρεις τους συνειδητοποιούν την κατάσταση τους, θα δεχτούν βοήθεια απέξω από τον γιο του Νταν, τη μητέρα του Πράις και την Τσέισι  που έχει συνάψει έναν πνευματικό δεσμό με τον Κραμπ, τον πρώην θύτη της.

Για τον σκηνοθέτη, η συνύπαρξη αυτών των χαρακτήρων είναι εκπληκτική. «Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο» λέει. «Είναι νοσταλγικό για μένα. Δείχνει ένα μεγάλο μέρος της καριέρας μου, οπότε ένιωσα πολλά συναισθήματα και την ανάγκη να το κάνω σωστά». Ο δημιουργός κάνει δώρο στο κοινό σκηνές από τις προηγούμενες ταινίες που δεν είχαν μπει στο τελικό μοντάζ. «Ήταν εκπληκτικό, γιατί αυτές οι σκηνές ήταν συνέχεια στο μυαλό μου. Χαρήκαμε που τις βάλαμε στην ταινία και το κοινό θα ενθουσιαστεί».

Οι χαρακτήρες

Κέβιν Γουέντελ Κραμπ / Η Ορδή

James McAvoy

Ένας από τους πιο συναρπαστικούς, τρομαχτικούς, σύνθετους και πληγωμένους χαρακτήρες για έναν ηθοποιό. Με 23 διαφορετικές προσωπικότητες, ο Κραμπ είναι ένας ρόλος που απαιτεί έναν ηθοποιό με εύρος, αποχρώσεις, γιατί κάτω από το Κτήνος και τις κυρίαρχες προσωπικότητες όπως ο Ντένις (Dennis) και η Πατρίτσια (Patricia) που συνθέτουν την Ορδή, βρίσκεται ο καταπιεσμένος Κραμπ. «Ο Κέβιν έχει κακοποιηθεί βάναυσα από τη μητέρα του και ως εκ τούτου το μυαλό του έχει διαλυθεί, και από τα κομμάτια του έχουν γεννηθεί 23 άλλοι άνθρωποι» λέει ο McAvoy. «Είναι κάποιος που βρίσκεται σαν σε κώμα για μεγάλες περιόδους της ζωής του, ενώ άλλοι άνθρωποι καταλαμβάνουν το σώμα του. Είναι ένας από τους πολλούς που ζουν στο σώμα που κάποτε ήταν μόνο δικό του».

Στο Glass, o Κραμπ είναι κλεισμένος σε ένα κελί με ένα φως που τον υπνωτίζει. Όταν ξυπνάει μία απειλητική προσωπικότητα, το φως πυροδοτεί μια διαφορετική προσωπικότητα. Το Κτήνος θέλει να καταστρέψει τον Νταν και να απελευθερωθεί. Αλλά οι υπόλοιπες προσωπικότητες δεν πιστεύουν στο Κτήνος και μερικοί αναρωτιούνται αν η υπόθεση της Δρ. Στέιπλ– ότι οι υπερδυνάμεις του Κτήνους είναι ψευδαισθήσεις – μπορεί να ισχύει.

«Δεν θέλει να είναι ζωντανός, οπότε ο ρόλος του Κέβιν είναι πολύ λυπητερός» λέει ο ηθοποιός. Οι άλλες προσωπικότητες έχουν τις δικές τους προκλήσεις. «Έπρεπε να διαχειριστώ καλά τον χρόνο μου, γιατί προετοιμαζόμουν για πολλούς χαρακτήρες ταυτόχρονα» λέει ο McAvoy. Ο πιο απαιτητικός ρόλος σωματικά ήταν, φυσικά, το Κτήνος.

Ντέιβιντ Νταν / Ο Επιτηρητής
Bruce Willis

Στα 16 χρόνια που μεσολάβησαν από τον Άφθαρτο, ο Ντέιβιντ Νταν έχασε τη γυναίκα του, δημιούργησε τη δική του εταιρεία με τον γιο του και αφοσιώθηκε στην πάταξη του εγκλήματος ως αυτόκλητος τιμωρός με το όνομα Ο Επιτηρητής. Αλλά το τίμημα για όλο αυτό είναι μεγάλο. «Ο Ντέιβιντ είναι μοναχικός. Η απόδοση δικαιοσύνης είναι το μόνο που έχει στη ζωή του πέρα από τον γιο του. Νιώθει πολλή λύπη για αυτό, και ο Bruce Willis το εκφράζει» λέει ο McAvoy.

Όταν ο Νταν αποφασίζει να καταδιώξει το Κτήνος, πιστεύει ότι μόνο αυτός μπορεί να τον σταματήσει και το φορτίο αυτό συνεχίζει να τον βαραίνει αφότου βρεθούν έγκλειστοι στην κλινική. Η αδυναμία του, ο κρυπτονίτης του, είναι το νερό, οπότε η Δρ. Στέιπλ τον έχει κλείσει σε ένα κελί που πλημμυρίζει κάθε φορά που προσπαθεί να δραπετεύσει. Έχει κουραστεί από τις υπερδυνάμεις του, αλλά δεν μπορεί να τους ξεφύγει. Αν η Σρ. Στέιπλ έχει δίκιο, τότε ίσως ανακουφιστεί, ακόμα κι αν δεν μπορεί να την πιστέψει.

«Ο Bruce Willis είναι ένας πολύ κομψός, σέξι και όμορφος άντρας» λέει η Sarah Paulson. «Προσπαθώ να είμαι κουλ κοντά του, αλλά δεν είναι πάντα εύκολο». Ο Jackson από την άλλη έχει συνεργαστεί πολλές φορές μαζί του. «Μου αρέσει να δουλεύω μαζί του. Είναι οικείος και ταιριάζουμε με ευκολία».

Για τον Spencer Treat Clark η ευκαιρία να ξαναπαίξει τον γιο του μετά τον Άφθαρτο ήταν πολύ σημαντική. «Ο Άφθαρτος ήταν πολύ σημαντική εμπειρία για μένα και είχε ενδιαφέρον να δω πώς εξελίχθηκε ο χαρακτήρας που παίζω» λέει ο ηθοποιός που υποδύεται πια την ενήλικη εκδοχή του γιου.

Ελάιτζα Πράις / Κύριος Γκλας

Samuel L. Jackson

Από την τελευταία φορά που είδαμε τον Ελάιτζα Πράις να ομολογεί τα εγκλήματα του στο φινάλε του Άφθαρτου και να αυτοαποκαλείται Κύριος Γκλας, είναι έγκλειστος σε ψυχιατρική κλινική. Καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι, παίρνει βαριά φάρμακα που τον ναρκώνουν.

Όταν τον βλέπουμε στο Glass, είναι σαν σκιά του εαυτού του, έχει κενό βλέμμα και δεν αναγνωρίζει ούτε τη μητέρα του, ενώ δεν μπορεί να απαντήσει στις ερωτήσεις της. Σύντομα γίνεται ξεκάθαρο ότι κάτι κρύβεται πίσω από το απλανές αυτό βλέμμα. «Είναι ο ίδιος» λέει ο Samuel L. Jackson. «Τα υπολογίζει όλα. Προσέχει τα πάντα και είναι δυνατός. Τον έχουν στην απομόνωση, γεγονός που του δίνει χρόνο να σκεφτεί, να καταστρώσει σχέδια».

Η άφιξη του Νταν και του Κραμπ του δίνει την ευκαιρία όχι μόνο να απελευθερωθεί, αλλά και να μιλήσει για το γεγονός ότι οι υπεράνθρωποι βρίσκονται ανάμεσα μας. Γεγονός που τον βάζει στην αντίπερα όχθη από την Δρ. Στέιπλ, που πιστεύει ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν ψευδαισθήσεις. Γίνεται επικίνδυνος και κανείς δεν ξέρει τι έχει στο μυαλό του. Μέχρι να είναι πολύ αργά.

Πράγματι, μία από τις πιο έξυπνες κινήσεις του σεναρίου είναι ότι συνεχώς αλλάζουμε γνώμη για τον Πράις. Ο χαρακτήρας δεν αλλάζει, αλλά αρχίζουμε να τον βλέπουμε μέσα από άλλο πρίσμα. «Η ιδέα του να έχεις έναν περιθωριακό χαρακτήρα ως ήρωα είναι πολύ απολαυστική. Θέλεις πραγματικά να τα καταφέρει, ακόμα κι αν μερικές πράξεις του είναι ποταπές» λέει ο σκηνοθέτης.

Κέισι Κουκ

Anya Taylor-Joy

Την πρώτη φορά που τη συναντάμε στην ταινία έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από τότε που ξέφυγε από τον Κέβιν Κραμπ. «Η Κέισι έχει περάσει κάτι που κανένας δε θα έπρεπε να έχει ζήσει» λέει η Taylor-Joy. «Έχει αλλάξει. Η εμπειρία ήταν τρομαχτική, αλλά της επέτρεψε να είναι ο εαυτός της και να μην κατηγορεί τον εαυτό της για κάποια πράγματα».

Δεν είναι πια θύμα και το γεγονός ότι η μοναδική που έχει επιβιώσει από το Κτήνος προκαλεί τον θαυμασμό των γύρω της.  Στον Διχασμένο φοβόταν για τη ζωή της, αλλά τώρα είναι πιο σίγουρη για τον εαυτό της. «Χρειάστηκε να καταλάβω ποια είναι τώρα πια η Κέισι. Την πρώτη μέρα των γυρισμάτων του Glass, ένιωσα λίγο παράξενα που έπρεπε να κάνω αυτό το άλμα, γιατί ήταν μόνο τρεις εβδομάδες μετά τα γεγονότα του Διχασμένου κι όμως ο χαρακτήρας έχει αλλάξει. Ήταν λίγο σουρεαλιστικό».

Στο Glass, η Κέισι βοηθάει τον Κέβιν, γιατί είναι ο πρώτος που την είδε για αυτό που είναι και αναγνώρισε τον πόνο της. Οπότε κι εκείνη αναγνώρισε τον δικό του. «Και οι δύο χαρακτήρες είναι διαλυμένοι και υπάρχει τόσος πόνος που τελικά έχουν έναν δικό τους δεσμό. Είναι αδελφές ψυχές» λέει η ηθοποιός.

Δρ. Έλι Στέιπλ

Sarah Paulson

Μία διακεκριμένη ψυχίατρος που εξειδικεύεται σε ασθενείς με την ψευδαίσθηση ότι είναι χαρακτήρες από κόμικς. Έχει αναπτύξει μια πειραματική διαδικασία για να διαλύσει αυτές τις ψευδαισθήσεις, αλλά δεν αφήνει τους ασθενείς σώους και αβλαβείς. Τα κίνητρα της δεν είναι ξεκάθαρα και το κοινό θα αλλάξει γνώμη κατά τη διάρκεια της ταινίας.

Αυτή η πολυπλοκότητα του χαρακτήρα απαιτούσε μία ηθοποιό που θα μπορούσε να σταθεί όχι μόνο απέναντι σε τρεις δυνατούς χαρακτήρες, τον Πράις, τον Νταν και τον Κραμπ, αλλά και κάποια με συναισθηματικό βάθος. Ο δημιουργός βρήκε την ιδανική ηθοποιό στο πρόσωπο της Paulson. «Ήθελα κάποια που μπορεί να ταιριάξει με αυτούς τους τρεις άντρες σε επίπεδο δεξιότητας, εκτοπίσματος και απολαυστικής ερμηνείας. Έψαχνα κάποια εξίσου έξυπνη με εκείνους, που να καταλαμβάνει τον χώρο της στη σκηνή απέναντι σε τρεις σούπερσταρ. Η Sarah επιλέχθηκε για να αγωνιστεί και το έκανε» λέει ο σκηνοθέτης.

H Paulson ήθελε πολύ να βυθιστεί στον χαρακτήρα. «Η Έλι είναι μια γιατρός με συμπόνοια που πιστεύει ότι το σκεπτικό της είναι η απάντηση σε μερικά από τα προβλήματα του κόσμου» λέει η Paulson. «Δε συμφωνούν όλοι μαζί της. Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι από τους καλούς, παρόλο που ακολουθεί μία σκέψη που δεν ακολουθώ εγώ. Αλλά μπορώ να καταλάβω τους λόγους που λειτουργεί όπως λειτουργεί».

Αυτό σημαίνει ότι θέλει να κρατάει τους Κραμπ, Νταν και Πράις αιχμάλωτους. Όσο συμπονετική κι αν είναι, έχει τις φιλοδοξίες της και θέλει να κάνει τη διαφορά στο επάγγελμα της. Το ερώτημα είναι αν τους βοηθά ή τους διαλύει;

«Τα ερωτήματα της ταινίας είναι, τι έχουμε μέσα μας; Είναι καλό να πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε τα πάντα; Πρέπει να έχουμε αμφιβολίες; Πόση βαρύτητα έχει η άποψη μας;» λέει η ηθοποιός. «Τι συμβαίνει όταν έχει την πεποίθηση ότι έχεις υπερδυνάμεις και ότι μπορεί να είσαι υπεράνθρωπος;».

Κυρία Πράις

Charlyane Woodard

Όταν την βλέπουμε για πρώτη φορά στον Άφθαρτο, είναι η σκληρή μητέρα ενός νεαρού αγοριού. H νόσος του γιου της κάνουν τα οστά του εύθραυστα και πρέπει να μένει σπίτι. Φοβάται τον κόσμο, αλλά αγαπά τα κόμικς και η μητέρα του τον αναγκάζει να βγαίνει από το σπίτι βάζοντας ένα καινούριο κόμικ στο παγκάκι του πάρκου που είναι απέναντι από το σπίτι. Έτσι τον βγάζει πάλι στον κόσμο.

Στο Glass, ο γιος της παίρνει βαριά φάρμακα και σχεδόν δεν υπάρχει, αλλά είναι αποφασισμένη να τον βοηθήσει. Θέλει να του δώσει το κίνητρο να ζωντανέψει ξανά.

«Ο Ελάιτζα Πράις είναι το μωρό μου και περάσαμε δύσκολα, αλλά επιβιώσαμε» λέει η Charlyane Woodard,  που επιστρέφει στον ρόλο της ως Κυρία Πράις. «O Night  δημιουργεί πολύ όμορφη ατμόσφαιρα στο γύρισμα. Νοιάζεται πολύ για τους ηθοποιούς και το συνεργεία. Είμαστε μια οικογένεια» λέει η ηθοποιός.

Τζόζεφ Νταν

Spencer Treat Clark

Ο γιος του Ντέιβιντ Νταν, o Τζόζεφ, είναι πια 25 χρονών και δουλεύει με τον πατέρα του. Στον Άφθαρτο ήταν 9 και ήταν ο πρώτος που πίστεψε στις υπερδυνάμεις του πατέρα του. Ακόμα πιστεύει σε εκείνον και τον βοηθά στην πάταξη του εγκλήματος. Είναι προστάτης του πατέρα του και ο εγκλεισμός του θα τον φέρει σε δύσκολη θέση.

Για τον Spencer Treat Clark, η ευκαιρία να ξαναπαίξει τον ρόλο ήταν πολύ ευχάριστη εμπειρία. «Δέχτηκα πριν καν να διαβάσω το σενάριο» λέει χαρακτηριστικά. «Ο Night ήταν μια μεγάλη επιρροή για μένα».

Συντελεστές

Σκηνοθεσία: M. Night Shyamalan

Σενάριο: M. Night Shyamalan

Παίζουν: Bruce Willis, Samuel L. Jackson, James McAvoy, Anya Taylor-Joy, Spencer Treat Clark, Charlayne Woodard, Sarah Paulson

Διεύθυνση Φωτογραφίας: Mike Gioulakis

Σχεδιασμός Παραγωγής: Chris Trujillo

Μοντάζ: Luke Giarrocchi, Blu Murray

17 Ιανουαρίου στους κινηματογράφους από τη Feelgood

Σχολιάστε το άρθρο

Facebook
Twitter GooglePlus